onsdag 10 december 2008

Tittar på ett program på 2an om råttor. Som går i råttskola. För att hitta landminor i marken. När såttorna hittat en landmina krafsar den i marken, då klickar råttskötaren (varje råtta har två skötare) med nån metallgrej som betyder att råttan ska få en belöning. En banan. En hel banan. Altsså det är rätt mycket mat för en råtta, och nu ska den få en för varje mina den hittar. Fascinerande och sjukt på samma gång. Råttan Mandy var den bästa eleven. Hon hade gptt igenom sin utbildning och slutprov på bara åtta månader.

Jag MÅSTE skaffa fler kanaler. haha.

Julen hänger över mig som ett stressmoment utan dess like. Har INGA pengar och INGEN tid. Mycket nu.

Har ingen skrivinspiration överhuvud taget. Har hänt massor men inget jag orkar skriva om. Eller vill skriva om.
ne nu skiter jag i den här.

1 kommentar:

Linis sa...

Haha!! Du har iaf fler kanaler än Idrefjäll-tv. Det är inte så jävla rockigt.. Saknar digg

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.