onsdag 3 februari 2010

virus...

fucking virus...aahhh...! har extremt långtråkigt men har ingen energi, dessutom svårt att stå eller gå eftersom jag blir yr och illamående. Great! vad gör jag? tittar på How I meet your mother i timmar...dricker lite kaffe, skriver nåt sms, sover lite, tittar på tv, facebookar, sover, blir yr, mår illa, blir galen av att inte göra nånting..and so on and on and on..
Piss ere.

Jorå. Tänkte att vi skulle åka till Romme i helgen och test köra lite men det lär ju inte bli av, så ja det suger också. Sjukt sugen på att rida min häst eftersom han går som en klocka just nu men nej..jag får ju inte anstränga mig, och just det jag svimmar om jag står upp mer än en halvtimme. Just GREAT!
Vill ut och använda min kamera men det är nåt jävla fucking goes ballistik snöoväder ute, och just ja, jag har VIRUS på balanssinnet! FUCKING GREAT!
Ne men jag har det bra...super..verkligen. .. skitkul..woohoo...

and just for the record. Mina glasögon e paj.

4 kommentarer:

Åsa sa...

Yes!! Du är däckad! Ligg kvar i soffan för där mår du bäst tror jag! Synd att du bor så långt bort, annars hade jag kunnat ramla av Junior några gånger...:-) Dina nya fina glasses är sönder..du kan inte se vad jag skriver... HAHA!!

Hanna sa...

haha varför är du glad för det din elaka bitch :) jaa..joo jag kan förstå..hade jag inte själv varit drabbad hade jag varit oerhört skadeglad! ;)

Åsa sa...

Ska inte säga nåt.. Gömmer mina glasögon nu för tiden. Dom förra jag hade satt i munnen på en rottweiler jag jag kom hem. Ena glasögat var borta. Tror han svalde det.. Så jag ska inte skratta!

Tina sa...

Glasögon själv har jag ledsyn,låter andra läsa o köra.
Fast i dag tog jag en tur med Linis bil o jissae va vitt allting var knuffade till en o annan snövall,men nu är jag hemma.....

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.