söndag 27 september 2009

jag skriker högt på finska

jag vill tävla! 

men..ska till jobbet i stället. Hoppas verkligen mina helger löser sig nästa månad annars kommer jag inte kunna tävla något alls.

Ska till Peter Markne och Per Sandgaard's gård imorgon med junior, inte träna tyvärr utan ska vetcheckas. Jag ska vara där kl nio...mm lovely. upp i ottan. jag som verkligen verkligen vill sova..alltså v e r k l i g e n. 

I helgen har vi inte gjort speciellt mkt som överträffat verkligeheten, jobbat, varit på födelsedagskalas samt flyttat alla mina saker från g:a lgh. 

Oktober. Höst 2009. 3 månader fram till jul. 3 månader sen sommaren började. Japp, känns tungt. Orkar inte ens tänka på hir julen ska firas känns som det bara kommer bli stress och ångest. 
Nu ska jag åka till jobbet, ska bara komma uppur sängen först....

1 kommentar:

Åsa sa...

Gumman! Det är väl inget fel på brun häst? Eftersom du skulle vet.checka?? Tell me tell me... Röd fröken pussar och hälsar!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.