torsdag 1 oktober 2009

tröttmössa

ligger i sängen. väldigt trött. klockan är ju faktiskt 8.10 så jag borde gå upp klä på mig och cykla till jobbet. I dag öppnar elgiganten megastore precis bredvid jobbet så några stackare var där halv sex i morse, lätt lurade. Jag skulle varit ledig men jobbar 10-19, jobbar imorgon också. Sen blir det kalas med telecom, därefter utgång med grabbarna. 
Jag och Cisse har bestämt att vi skall inta alkohol som om det inte fanns någon morgondag. Håller hon inte vad hon lovar måste jag eventuellt tvångsmata henne med sprit. 

nu ska jag leta rätt på en ryggsäck så jag kan se ut som en riktig cykelpendlare!

"How I meet your mother" kan var en galet underskattad serie, garvar ihjäl mig, alla är narcissister, självupptagna och elaka...mmmmm. 
 see ya!

1 kommentar:

Linis sa...

Aaah vad jag kan skratta av dina blogginlägg! Det är tidigt och jag är glad! Fan ibland lyckas du!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.