torsdag 3 december 2009

ah fast....

Stockholm var mysigt roligt och allt det där. Gjorde nog av med för mycketpengar men men det ordnar sig nog på sikt.
Igår var jag och Junior på Strömsholm och luftade pälsen på en pay n jump, finns ju inga tävlingar kvar!! Det gick bra red en 120 bana han hoppade fint och felfritt, var lite småtittig dock.
Andreas var med som sällskap och groom (?) han oc junior stod och sov vid framhoppningen.

Imorgon är det det annual christmas holiday party och jag har äntligen hittat en klänning! YEJJ!



3 kommentarer:

shotgun sa...

vilken blev det?

easplund sa...

Härligt att höra att det gick bra med Junior. :) Du får skvallra mer sen.

Åh, du va blev de för en porris klänning då? =) P&K

Åsa sa...

Du är ju så ambitiös så man DÖR!! Har du lastat vacker brun och åkt och HOPPAT? Avis avis.... Känns som om det är 100 år sen jag gjorde det.. Längtar till våren.. KRAM

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.