tisdag 8 december 2009

dålig

kan erkänna att jag är ganska rejält värdelös på att uppdatera en här stackars bloggen.
Har precis gått och lagt mig men var tvungen att uppdateraa mig lite på facebook och bloggar har inte ens haft tid att uppdatera min status känns det som. INTE BRA. Mitt internet liv håller på att dö ut! HELP!
Anywho har helgen varit mycket bra, julfest i lördags, blev astralfull men hade mycket kul. Ända tills jag blev gnällig och fick ont i fötterna och gick hem. ah man måste gilla sig själv ibland.
Andreas ligger bredvid mig och sussar, han är så trött min finaste. Ska strax lägga ifrån mig datorn och vända mig om och krama honom tills jag somnar. Kan vara det som betyder mest av allt i världen.

Måste fan fixa hit lite bilder..orkar aldrig..men jag är ledig i morgon och om jag går upp tidigt hinner jag rida innan jag ska till frisören sen har jag hela eftermiddagen att städa och fixa med bilder och annat tjafs..mycket bra plan..om den håller.


3 kommentarer:

Åsa sa...

Och glöm inte...din frisör är också den bästa i världen!! Där får du väl fika och dom springer dina ärenden..! SÅNT gillar vi! Puss

Hanna sa...

hahaha jaaaa det gilllar vi!! :) ska vara i tid idag!

shotgun sa...

visa bilderna på frillan sen fö faaaen!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.