onsdag 9 juni 2010

just ja

åh vad jag älskar att den här lilla donnan börjat uppdatera sin blogg igen!!!
Lovely!

Så för att sno tillbaka trenden jag startade i tysthet kommer nu..tada!
3 bra saker jag gjort för mig själv idag:

1: ätit hotellfrukost.
2: lyssnat på min kloka pojkväns råd.
3: tagit mig tid till eftertanke.

Nu ska jag hämta Andreas på jobbet, pussa på honom lite överdrivet mycket så han tycker att jag är jobbig och säga att jag älskar honom för att han propsar på att jag ska göra saker som är bra för mig. Och för att han är han och han gör mig lycklig.

1 kommentar:

Linis sa...

:) Undrade varför jag hade så många läsare idag. Här har vi svaret. Haha. Gullig du är. Gillar att läsa om dina dagar. Bo inte så långt bort. Ändring tycker jag ska planeras in på schemat!! Ändring = Flytt.. ;)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.