torsdag 24 juni 2010

Midsommar!

Midasommarafton och allt är på plats..eller inte..haha! åh jag skulle fixa med så mycket igår. Blev inte riktigt så. Vaknade på morgonen med feber och halsont, körde med taktiken att ignorera, gick till jobbet satt och snorade och tyckte synd om mig själv. Sen shoppade jag en super snygg klänning innan jag åkte till stallet. Så när jag kom hem vid sju var jag helt jävla slut, däckade på sängen, vaknade 01.38 då jag sovit i ca 6 timmar, ganska förvirrad. somnade om efter att ha överdoserat nässpray och tyckt lite synd om mig själv. Vaknade igen kl 08.00 frisk och pigg! Yejj! Gick upp vid åtta och såg att Andreas tvättat och kokat nypotatisen, duktig så :) Nu ska jag käka frukost betla räkningar och åka till stallet, låter sådär skoj va... kl två kommer Katta! meeeiiiiiiissssiiiiiigt!! Sen bär det av till andrés stuga med bilen fulli mat, rosévin, öl och kyl väskor.
Ah nu honner jag inge mer men återkommer med bilder efter helgen!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.