torsdag 9 april 2009

Laugh out loud!

Har troligtvis skrattat sönder något inuti mig idag. På riktigt. Ja jevla [DJÄVLA] vilken dag! Igår kanske också skall tilläggas. Var skoj, intressant och oklart flummigt. Hanna+Sprit=KATASTROF. Japp men får väl bjuda på de.. suck haha.
Idag har iaf varit en riktigt jevla skön dag. Linis e ju här och hon vandrade iväg på arbetsintervju vid halv tolv snåret, då jag strosade ett varv på stan, hälsade på Phille på jobbet, Linis kom, vikäkade en stadig mcdonalds lunch, pratade om kan du vissla Johanna o annat vulgärt hihihihi! Sen gick vi och mötte upp Sebbe på Italian Bar. Andreas kom också en sväng och var allmänt sjuk och lite bister, hmm....??? ;)

Vi hängde där tills det stängde, ppostade ett brev till Japan, åkte hem gjorde käk och limmade lite i min skalle. Drog till stallet och red o grejjade, junior var pigg och duktig och glad :D

Sen åkte vi hem, svarvade om till film outfit och drog till Sebbe för lite Ballar av Stål samt Slumdog Millionere (mycket bra, GILLAR!) käkade chips, morötter och choklad, yummiee!
Det var mysigt och skojigt och skönt, avslutade kvällen med parlamentet både med och UTAN ljud (otroligt underhållande, nästan andnödsgarv) lämnade lyan allt för sent körde hem under bra för hög musik och sång och YRA! hahhahaa!!
Imorgon blire utgång igen, antagligen lördag med, drop it like its hot....

Åh vad jag gillar människor idag och det, ska ni ha jevligt klart för er är INTE ofta!
puss på er som känner er träffade och ska passa på att namedroppa lite typ Sebbe och Andreas (TYKO) så ni kan läsa mon blogg hahahahahahaha....

1 kommentar:

Linis sa...

Sjukt bra dagar syster yster.. längtar redan tillbaka.. men ikväll får vi bli fulla på olika håll och styra upp sverige med att rocka loss på dansgolvet.. miss you baby.. pusspuss

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.