tisdag 28 april 2009

Redo för danslektion!

Så ligger man här och undrar lite över karma. Sjuk helt i onödan. Min årliga halsfluss antar jag.
Har då åtminstone varit hos läkaren som konstaterade (äckligt!) svullna lymfkörtlar, irriterade och röda halsmandlar med gula och vita blåsor på. mmmmm...mums!
Penicillin och back in buisness på tre fyra dagar tydligen.
















Förra veckan var Linis här, mysigt! Vi shoppade, packade och fikade mest.

















Jag borde verkligen packa mer. Fick en del gjort igår så köket är i princip klart, men är ju en heldel mer att göra. skall vara ute ur lägenheten på torsdag, då det också är valborg, vilken jag tydligen kommer spendera nykter för fösta gången sen man var 14..kan ju bli intressant.
Orkar inte var sjuk nåt mer nu, har varit sjuk alltför mycket det här året redan.
















längtar till sommaren, vill ha solglasögon dygnet runt och bara sväva några centimeter ovanför marken...konstant.

1 kommentar:

Tina sa...

Krya på dig. Sommaren kommer snart, här nere i söder är den redan här. Puss på dig.

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.