onsdag 22 april 2009

rubriker! CKECK!

Vilka rubriker! Check på den!

Mitt nya älsklingsord, check. Man ska ordna de för sig som en mycket kär och trogen vän till mig sa. CHECK!

Rykten måste man skapa om sig själv annars gör någon annan det åt en! CHECK!

Se min drake ryta! Fy Fabian, FY! Interna stödord? CHECK!

Kan hända att Katta är den enda som fattar, men de gör ju inget..CHECK!

Klappa, fin, äga oklar check på den.

Klappa eller att klappas? Det är frågan.

GILLA? Hmmmmmmmmm ,,,,mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! CHECK!
Återupptäcka? Gillla. CHECK!

Kommunikation+Hanna=Missförstånd. CHECK!

Jag kan vara den. Du kan va. Som en drog förbannat onyttigt. Kom och klappa, som ett farligt djur man får klappa på... och vill...för alltid.

1 kommentar:

Tina sa...

Kul med stavfel i rubriken. Skojar bara som Linis brukar säga. Ha en bra dag!! Puss o kram

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.