måndag 26 april 2010

Iphoneblogg

Nu funkar det!!!!! Fan jag är så smart... Nu kan det ju bli lite mer frekvent uppdatering här eftersom jag kan blogga från telefonen.

Idag blir jobb fram till sju sen stallet.
Var ledig igår, jobbade ju min sista helg i helgen.
Igårvar iaf mycket mysig dag, cyklade till erikslund, lunchade med Andreas, sen stallet.
Efter det hem o duscha sen ner på stan och träffa Emma! Väldigt mysigt inte sett henne på hundra år :)
sen hämtade jag Andreas p jobbet och vi åktehem ich lagade middag. Hemgjorda köttbullar och eget potatismos, mums!

Helgen var som sagt jobb men hann med att göra en tredagars... Torsdagen teliamiddag sen bishops, fredag kalas hos cissie o patrik vin vin vin, lördagen grillparty. Hos bigboss henke,Å2 på det.
Lite trött i söndags faktiskt.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.