måndag 5 april 2010

PÅSK












Armbrytningsturnering

Glad påsk!
Oh my vad det har varit intensivt. Långledig.. fredagen spenderades hemma hos Lars kollade film och chillade, mysigt. Påskafton och våren kom, så underbart. Jag och Andreas var på stan och shoppade, solen sken och det var v a r m t ! Middag oc
h påskbord samt födelsedagsfirande hos familjen Tykoson, hur god mat som helst och jättemysigt.
Kvällen bjöd även på en omtalad armbrytningsturnering.. segrare är ännu oklar pågrund av pågående tvist mellan parterna....
Sen fest hos Sebbe som avslutades med kortspel öl och övernattning :)

Söndagen var också vårlik, jag och andreas hade lite qualitytime och fika samt bortbjudna på supertrevlig middag hos Patrik och Helena. De är ju oväntat vassa i köket. Trerätters med gott vin mycket trevligt sällskap och tärningspel.

Idag har jag tävlat gick bra. I första klassen
var vi trea, i andra klassen försökte jag av någon anledning ta bort ett galoppsprång på en linje vilket då resulterade i fyra fel. Men Junior var mycket fin oppade strålande. Hade egen hejarklack med mig för Andreas och Tykförälder kom och tittade. Vann iaf ett påskägg..mums!









Pris!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.