måndag 12 oktober 2009

följande har hänt

Jag skrev ett jättelångt inlägg igår men blev utkastad och det försvann. Tappade liksom sugen. 
Så vart börjar man?
Torsdag: Lunch på stan med Tessan, shopping och s
ynundersökning. Jag är översynt samt astygmatisk. Japp check på den. På kvällen får vi god indisk mi
ddag hos Therese och Wiktor,Amanda och Marcus kommer också, spelar Munchkin (fantastiskt roligt spel) jag vinner (woohoo)
Lunch
Fredag: Blev väckt av att min frisör ringer och undrar vart jag är. panik cykla ner på stan, får kaffe och dom köper
 frukost åt mig, blir supersnygg i 
håret. Ska aldrig byta frisör!



Boobcake!
the hair

Sen till jobbet printa bilder hämta andreas, vi käkar och shoppar får julstämmning, mycket mysigt. Jag får presenter weeiii! Andreas får också överraskning iform av en bröst tårta. mycket humor.









JUNIOR

Lördag: Upp i ottan, till stallet, sen jobba till 17. Hem byta om och traska iväg på middag hos Patrik och Helena. Underbart god mat och mycket trevligt sällskap. Avslutar kvällen hemma hos lars där det var jo stämmningsfullt...

Söndag: Vakna bakis, seg frukost sen jobba. Somnade halv åtta och vaknade kvart över nio idag. Var lätt trött. 

4 kommentarer:

Tina sa...

Var är fotot av din nya frisyr????

Åsa sa...

YES!!

Me will också se la beauty!!
Bild please..

Hanna sa...

Nu uppdaterad med bilder!

Åsa sa...

ME LIKE!!!

Pussa Junior!!!

Och jag skulle också kunna bita en stund i den tutten!!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.