söndag 4 oktober 2009

jag vill

  • ha en iphone (jättemycket vill ha begär)
  • att vardagsrummet ska vara klart (så jag kan köra igång mitt wii)
  • tid hos frisören (utväxt is da shit)
  • fler lediga dagar (mys med baby)
idag är det bakis söndag. Gårdagen spenderades med telcomarna (och fredrik :)) var srännande. Först god mat och champagne sedan fest hos Musa för att avsluta kvällen hemma hos gurra och en tribute fest för hans nya tavla (förövrigt grymt snygg tavla!) popcorn och öl fint. idag mådde jag sådär om man ska vara helt ärlig. men min baby fixade en stor latte och serverade på sängkanten. gotta love him. 
Nu är vi off to bauhaus (woohooo.....) för att köpa golvlister ska bli sååå spännnade......haha.


Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.