måndag 5 oktober 2009

Jag redigerar

bilder och lyssnar  på Hole på spotify. Känns som på gymnasiet all over again. Känns ändå rätt bra.
Har hittat bilder från i våras nångång när jag Sebbe, Andre och Andreas måste varit väldigt fulla, åtminstonde ser vi rätt fulla ut på alla bilder..ska lägga upp några så ni får garva lite. Det var även den kvällen "ligga med andra" sången kom till...hahaha!
Okej jag vet att jag skrev att jag ville ha en iphone och det vill jag också men åååhhhhhh jag vill ha en kamera också. MER än jag vill ha en iphone. meeeiiiiii!
Jobbat idag, gått fint fått massa bra saker gjorda, tiden gick fort och hade kul.
Pratat med min älskade Katta(strof) under hela kvällspromenaden, vilket kändes som jättelängesen så vi hade massor att catcha upp, saknar ju henne..saknar mamma o pappa o hampus(m familj) o linis också. Pappis fyllde ju år i lördags (GRATTIS) och då kändes det lite tråkigt att inte kunna var på plats. Kankse inte ens kan fira jul med dem och då känns det rätt tungt. Gillar ju dom, familjen. My gang, my hood,





jorå....












såattee....
Ah jag gillar er! Lite av min flock :)


1 kommentar:

Tina sa...

Hej Gumman!
Kul att höra att du saknar oss, vi saknar dig med, hoppas du kan komma hem i alla fall en snabbis till jul, men vi ses ju i novemper iaf.
ha de, Pappa

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.