torsdag 12 november 2009

blogg


Tittar på TV4 om modebloggare, tex kenza och Foki, två rätt söta harmlösa tjejer som bloggar om kläder respektive prylar, kollade deras sidor ( ja jag kanske är hur sen som helst med det här) ganska snygga sidor lite halv impad av Foki's för hon hade mycket udda prylar som hon letat fram.
Sen pratade de om Kissie, vilken jävla nolla. Kom igen fan skärp dig, väx upp, du bor i Sverige. S V E R I G E! Svenska folket hatar folk som ser ner på andra. Hatar. Du hatar. Du är hatad. inte gött mos.

I övrigt händer det inte allt för mycket idag. Tänkte överraska min B-friend med lunch eftersom jag är ledig, sen ska jag till stalllet och mysa med Junior. Verkar som det har dykt upp lite hinder på vägen inför Paris resan.
De borde gå att lösa. Det ska jag också fixa idag.
ja tack!
Borde verkligen ta kort så jag kan göra ett nytt körkort, men! Har fått eksem i H E L A ansiktet. har försökt lindra med kortison och visst det har lagt sig men syns ändå. Hur KUL är det?
inte alls gött mos över huvudtaget!
Igår var jag mycket duktig, storstäda hela lägenheten, tvättade, bäddade in nya lakan, skurade i köket osv.. väldigt fint här nu.

Nu ska jag ta en kaffe till så jag vaknar.

2 kommentarer:

Linis sa...

Haha.. Jag har kollat på precis samma sak. Har aldrig vart inne på deras bloggar.. Får väl ta mig en titt!!
Miss yoooo..

Åsa sa...

Hur gick träningen baby?? Puss!!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.