lördag 21 november 2009

Wake up you're dreaming

..I can't stand you screaming.

Söndag morgon, regntunga moln utanför fönstret. Just pillat i mig en smörgås tillsammans med ljuvligt kaffe och kroppen börjar kännas som min igen.
Har hunnit med en heldel sen sist jag knackade ner några rader här.
Fotomässan var skoj, det mest inspirerande var bildutställningen, helt fantastiska bilder.
Senare den kvällen drack vi oss berusade på rusdryck, dansade oss svettiga och gick hem hand i hand, landade i drömmarnas land.
Onsdagen började med en oändlig sovmorgon, skön frukost och sedan tog jag ut junior i solen och log med hela ögonen.
Senare på kvällen blev det stadshotellet och julpepp med Telia, som stod för mat dryck och underhållning. När kvällen blev till natt hängde vi på cirkus och sippade på goda drinkar och vilade i varm stämmning. Somnade som två flyktingbarn på Sebastians soffa, jag drömmde förvirrande om bussresor, sitta längst bak och försöka somna.

Har ett varningens finger att höja. SE EJ 2012 på bio. HORRIBELT! KATASTROF!

Denna lördag började med arbetsplikt och svslutades med en god middag och en liten golfrunda.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.