måndag 9 november 2009

I ditt öga, var det en storm jag såg?

Kan inte, kan inte kan inte sova...
01.16. jobba imorgon. rida innan jobbet- stackars junior hinner aldrig ta mig rikig tid.
vill inte var själv hemma. vill inte jobba alla dagar i jul. vill inte inte kunna somna.
okej gör något bra av det sluta klaga, vill inte var negativ.
Kom nu jag är kronisk låg, bara mörkret här.
tung, tyngre, tyngst

När jag står bredvid dig är jag stolt, du gör mig stark, orkar inte utan dig.

Hejdå LINIS kommer sakna dig, du är underbar! Vanlig ordning att julklapp skulle bli inställt, har ändå haft det toppen med dig! LOVE you.
Tycker så mycket om mina föräldrar och saknar dom varje dag. Ni är dom bästa som finns och jag önskar så att vi träffades mindre sällan. Jag behöver er.

Framtiden rusar mot mig fortare och fortare för varje sekund går inte gömma sig längre när skapar dom ordning vem lyfter golvet när vattnet stiger?
Vem orkar dansa när mörkret trycker, tränger, blir allt mer kompakt?


När jag växer upp vill jag bli ett barn igen, när jag tänkt klart ska jag handla, när jag handlat ska jag sluta ångra

1 kommentar:

Tina sa...

Jag saknar dej med,Denna julen blir nog lite konstig.Funderar i min lilla hjärna hur nn ska kunna fixa till något juuuuligt.Jag är nog ledig i mellan dagarna.kram mammma.

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.