onsdag 4 november 2009

Trett

right. ledig dag klockan är halv två och jag har faktikt inte gjort ett jota idag. funderar på att eventuellt ta mig i kragen och göra någon nytta. ah ska förressten påpekas attjag har ätit frukost, tvättat, diskat dammsugit och bäddat. men..det var inte så ansträngade. ska hämtsa bilen på verkstaden och åka till stallet, samt förbi jobbet en sväng, pussa på andeas och tittat ut dator och skrivare åt morfar.

På lördag kommer Linis hit weeiii :) vi ska på maskeradfest på lördag, ångest över utklädnad, sen på söndag ska vi till STHLM och gå på Winnebäck på annexet, ska bli mycket skoj.

Det bästa med den här dagen är att jag är lika ledig imorgon också så jag kan skjuta upp ångesten över att jag inte gjort någonting idag till imorgon. Gillart"!

Nä nu jävlar!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.