onsdag 27 januari 2010

Äntligen!

Har jag kunnat sova nästan en hel natt! Vaknade endast en gång, dels av att jag var sjukt tröstig och hade drömt lite, dels för att det lilla äckelbarnet (Linis) ringer mig mitt i natten. Svarar jag? NEJ.

Snöstormen som utlovades är rätt mesig, visst snöar det bra men storm? nee...
Ska nu iväg till gymet sen Junior för morgon är det träning för Peter, ska bli riktigt skoj att komma igång.

Jag och Andreas har fastnat i ParadiseHotel träsket...sitter och tittar på TV6Play...sååå bra...aaahh..!

1 kommentar:

Åsa sa...

Ja hur var det med det där egentligen? Hade vi inte en kommentar vi körde med förr.. Kan man inte bara liggas lite? Eller hur gick den? Det är ju det Paradise Hotel går ut på :-) Har inte vågat börja titta..då är jag fast. Såpaälskare som jag är!! Blir AVIS när du ska rida för Pether! Jag vill också!!! Rida, hoppa och vara snygg...

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.