fredag 22 januari 2010

shita,,,

jo..vilken dag. är mycket nöjd över mig själv :)

men för att ta allt i tur o ordning börjar vi med gårdagen. vaknade tidigt sov dåligt, så jag åkte till gymet och tränade vilket var mycket skönt. Sen vidare till stallet red junior som var duktig och efter det lunchade jag med Andreas. På eftermiddagen kom Jessica och vi var ut och gick i över en timme..hurtigt!

Idag har jg också varit duktig och tränat på crosstrainern i 50 min..helt slut i benen..sen blev det junior tid med frisering, hel klippning och badning. Mindre populärt..iaf örena som han helst vill ha oklippta och se ut som ett murmeldjur. Men jag vann (såklart som vanligt) den kampen. Nu är han naken och fin, lukta gott i svansen och har målade hovar :)

Ikväll blir det någon form av fest med åtminstonde André, Jessica och Andreas..och såklart.. MOI!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.