lördag 23 januari 2010

MarioTime











Jag och Junior var ute och gick och fotade idag. Ett av resultaten ovan. Gillar hur man ser solen och åkern i hans öga.
Igår var vi ute, ganska tråkigt, väldigt konstig kväll. Var inte pigg i morse, men upp kom jag och yoga gick jag på vid 9.30. Min första yogaklass det var spännande och givande.
Sen åkte jag hem och var på något konstigt lugnt humör och gick och fixade med mina blommor haha...
Åkte till stallet efter det och red och ja som sagt fotade lite. Hämtade andreas på jobbet och vi gjorde god middag sen har vi tvspelat och haft soffhäng hela kvällen...

1 kommentar:

Linis sa...

Hanna! Du bloggar inte längre ;) Du tvittrar, haha! Sjukt fint bild btw. Nu ska din syster bli full (igen) och ringa med en update imorgon. Känner att denna kväll kan blir viiiild.

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.