fredag 19 mars 2010

alldeles

för länge sen jag skrev. Har ju för tusan haft semester!
Underbart med ledigt, otroligt bra åkning, ny hjälm, nya goggles, bra snö, ny snö, öl, deluxdrinkar, skiwasswe, after ski, festa till oändligheten, familjemys, pojkvänsmys, champagne, goooood mat, bra bilder mm helt enkelt föbannat bra semester!

Imorgon bär det av till Södertälje och tävling för mig och Junior. Har anmält 120, 130, blir första starten för i år då den förra tävlingen blev insnöad. Men jag är pepp han känns fin och jag känner mig redo. Dock har ju inte allt (såklart) löpt smärtfritt... Biljävelen har elfel som är åtgärdat mot 3300 svenska riksdaler (tacktack..) men, mina vänner trailern då? MM se på fan det är den som kortsluter allt och har orsakat elfel på bilen..love it.. men min underbara bilmekaniker hade fixat nån ny grej så det går att byta två säkringar för sig under handbromsen istället för att behöva byta hela elmojängen så vi bytte säkring och sendan kopplade vi, hör här nu, på löstagbara traktor lysen på trailern, så nu är set sladdar överallt men jag har iaf lysen. Tack baby och Sture för det..

Nu är det fredagsmys med chips, ballerinakex, singollakex och te.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.