måndag 1 mars 2010

Snowing like it´s 1999....

mmm hänt en hel del sen sist. Förra veckan var jag, Andreas & Sebbe i Romme och körde lite inför-alperna. Hur roligt som helst. Kändes mycket bra att få fötterna i pjäxorna igen. Vi åker ju på lördag, heading for Bad Gastein! Är sjukt taggad på semester nu alltså!










Var oväntat ledig i lördags, så jag och Andreas beslutade att en shopping tur var på sin plats. Inhandlade massa nya fina saker. Köpte en långarmad tajt farfarströja från Esprit, väldigt fin, en randig tröja från stockholm hur söt som helst och en svart diesel tischa med tryck och paljetter. Fick presenter från min baby en underbar rosa nike träningsbag som jag är helt kär i :) ett par svarta puma gympabyxor och en het rosa nike sportbh. Han är liksom de bästa i världen min pojkvän...
På kväll var vi ute, löningshelg kan ju gå hur som helst, men hade så jävla kul, allt bara flöt, kön gick snabbt lyckades hitta luckor i baren hela tiden vilket ju såklart resulterade i att spendera alldeles för mycket pengar men konstant flöde på öl och drinkar...














Kan säga att jag var lagom pigg på att jobba i söndags.. Var fruktansvärt arg på världen när jag masade mig ur sängen.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.