tisdag 30 mars 2010

It´s on!









Junior och jag i Södertälje ( Foto: Roland Thunholm)

vilken bra dag!
Började med ett spinningpass i morse, skönt att svettas bort lite ångest.
Åkte hem, duschade och fixade matlådor. Sen iväg till jobbet, hade tre mycket intressanta möten, är taggad, och lite spänd på morgondagen. Sen åkte jag vidare till stallet och red, Junior var som en dröm idag! :) idag kändes det verkligen som jag fick lite vind i ryggen istället för att bli piskad i ansiktet.

Nu har jag och Andreas käkat och ska väl krypa ner i sängen alldeles strax... trött och glad. Nu finns det bara lite mer att styra upp så kasnke man hamnar på någorlunda rak väg igen.














Kvällsbild från Bad Gastein

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.