måndag 29 mars 2010

somebody told me
















Mitt underbara träd


idag går allt i ljust grått och lite blåa toner. otroligt vackert ljus i vår lägenhet. känner mig uppfylld med vitt. Sommartid på klockan och svaga, svaga stålar av ljus som knappt tränger igenom köksfönstret.
Det lilla bonsaiträdet sträcker som som upp mot solen i hopp om lite värme. Även om våren inte slagit till känns det som allt runt omkring mig lägger all sin energi på att hoppas. Hopppas, hoppas på värme.










Randig skjorta på vårvis














Har slagit på stort och shoppat födelsedagspresent till Andreas. Kan ju inte avslöja vad det är men tror han blir glad.
Igår var jag on fire på jobbet! Har varit lite omotiverad under lång tid nu men igår var det roligt igen och jag var såå bra.. :)

Är också ledig hela påsken, vilket inte har hänt
det senaste åren ska blir mysigt och lite spännade, vet inte riktigt hur man firar högtider utan att jobba.. Andreas fyller ju på torsdag (1:a April haha...) så påskafton skall nog spenderas på Gunsta med hans föräldrar och syster någon kombinerad påsk/födelsedags middag. Ska ha kameran i högsta hugg hela helgen och försöka hinna med lite Hanna-tid.
Nu ska jag till Junior, sen köra trailern till Andreas pappa som ska hjälpa mig med elstrulet (tack tack) sen blir det yogaklass i eftermiddag.


Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.