måndag 19 januari 2009

mmmm trööött...mystrött.

helgen var..bra? Åg herregud vilken kanonfylla jag slog till med i lördags. Kan inte skriva så mycket om det eftersom jag inte riktigt minns. Helt jävla svart- inget att stoltsera med men dessvärre sant.. Idag måndag har jag varit bakfull. Söndagen gick ju åt till att vara restfull... suck fick iaf en jättemysig och trevlig födelsedag igår tack så mycket Hanna, Jessica, Max och Martin för det :) Tycker om er! puss

Idag har jag jobbat och haft en riktigt slö dag..har dåligt samvete för det nu men jag orkade inte. Har sålt massa konstiga saker idag och fixat med mina områden men nja inte så mycket själ nerlagt i arbetet idag. Sen var det stallet för andra gången idag, kvfodring fuck yeah rockigt. Sen har jag slöat hela kvällen skönt som fan.

PÅ onsdag är det Peter Marhne träning ska bli kul, hoppas jag kan få lite inspiration igen har varit så fruktansvärt tråkigt sista tiden.

KATTA: LAL eller VAL? Lätt LAL elle? VAL som fan.. Så jävla OVAL...! hahaahahha love puss


1 kommentar:

Tina sa...

Var lite försiktig med att lägga levern i blöt allt för mycket. Nu är det bara du som är singel i syskonskaran har jag förstått.

Kanske ska börja med en ny saga bära till dig??????????

Puss Mamma

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.