onsdag 21 januari 2009

men fuck tråkigt jag har.

Idag har jag tränat för peter med junior. det gick fint. fick slita men det blev bra till slut och han hoppade fint måste träna, träna, träna. fick massa inspiration iaf känns bra eftersom det har varit lite lack of that.

var uppe i tid klippte o badade junoir innan träningen, åt lunch sen tränade vi. var klar till fyra åkte hem badade mig själv gjorde käk me martin, åt sen sov jag en sväng. blev väckt böev pissförbannad över det och nu har miao flyttat. så nu msnar jag lite och har pisstråkigt. ska sova. är lite tjurig.

ne fuck this

1 kommentar:

Tina sa...

va har hon flyttat till ?fast de kanske e bra med tanke på att du ska flytta? flyttar alla nuförtiden? Ja har tänkt o bo kvar ja menar vi 3bor kvar i ditt födelsehem . fint va. läs gärna mitt senaste blogg inlägg på min okomentarer på linis .Du ska vi skriva en bok i hop????
Kram mamma Puss

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.