söndag 4 januari 2009

New years baby, new years!


What a week... sjuk på nåt vis. Började med jobb, sedan en hektiskt onsdag som tydligen slutadealldeles för sent alldeles för onykter. Höll hov, drack, dansade och sjöng. Trött som ett svin åkte jag sedan till min söta syster i Idre trååååååkigt att köra bil själv så läng men hade ju kul när jag väl kom fram. Första kvällen var lugn med film och chips somnade tidigt blev väckt av galen efterfest (haha) låg och skakade i sängen.

Sov länge på fredagen sedan åkte jag upp till Linis påfjället. Vi lunchade och sedan hjälpte jag henne med skidskolan. Jag som har sån bra hand med barn...eeh?? Gick nog bra iaf.
Fredagen fortsatte med uthämtning av alkohol, förtäring av alkohol, förfest, bussresa, trängsel i kön, mer öl, dans,dans,dans. Röj, röj, röj. Fest, fest, fest. Blev skallad i bakhuvudet av nån idiot, fick nån slags hjärnskakning (?) sen gick det bara utför...hahaha!!


Lördagen sov vi till elva sen åkte vi skidor, ååååh myyyyyyysssss!! Vill ju bara åka mer mer mer!

Är lite avundsjuk på Linis som för hon får snö och skidor varje dag, mindre avundsjuk på umgänget med snorungar varje dag.
Nu är jag hemma igen, har varit ensam och emo hela vägen hem med kent. Fick lagad mat och trevligt sällskap mums :)

Imoergon ska jag tillbaka till jobb och vardag ska faktiskt bli skönt även om jag gärna hade varit kvar i Idre ett tag till.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Skönt med jobb! Kan faktiskt hålla med dig. Har blivit totalt förslappad och ligger alldeles för länge på morgonen. Ställer dock klockan för att komma upp i tid till hästarna men icke.. Huva...på onsdag ska jag upp 05.15, hur ska det gå? Normalt sätt har jag knappt kommit i säng då :-) Puss!

Tina sa...

Låter som en helkul weekend, vid 26 års ålder måste man veta var ribban ligger. kul att du börjar tycka om barn. Är du riktigt snäll kan jag börja på en saga på din blogg med. Kanske du har lust att komma til H-stad för lite shopping "lågpris förstås"

Grattis på namnsdagen

puss o kram Mamma

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.