tisdag 20 januari 2009

vaken

ligger här. vaken. i min säng. klockan är nu 00.37. vaken. mm. vänd inte på dygnet- eller rättare sagt var inte upp så förbannat sent jämt. går ju fortfarande upp relativt tidigt. även om det blir senare och senare varje morgon. idag gick jag upp typ kvart i nio. sent för att vara hanna. Imorgon måste jag upp i tid. måste grejja med en miljon saker innan jobbet. ringa, klippa, fixa, kolla.

















Gillar den är bilden på nåt vis. alltså kasnke inte min mest fördelaktiga vinkel men jag ler med halva ansiktet. gör det väldigt ofta tror jag. mm är nåt med den.





om du är osäker så var osäker med mig.











imorgon är det träning. funderar lite på om man ska seriöst börja med lite annan träning också. vore skönt. ska bara orka ta tag i. typ sova lite mer på nätterna så man har någon energi över sen.


Tiden går fort just nu och innehåller mycket. snurrar fort satan. vill bara ha sommar och förlängda dagar lura tiden känns solen skratta.


Try this trick! Spin it!





Nästa helg åker jag till linis. saknar henne. hon är officiell nu. med dino. my babysis puss på dig. är verkligen glad för din skull. vet att du också är glad.


















så mycket saker att ta tag i ger mig huvudvärk. fuck it. calling me, all the time.





RIGHT ON
whit your feet on the air and your head on the ground
try this trick and spin it
youre head will collaps if its nohing in it
ask youre self
WHERE IS MY MIND
way out in the water, see it swimmin
I was swimming in the carribean
all the animals hiding behind the rock
exept the little fish told me east is west
talk to me coi coi
whit your feet on the air and your head on the ground
try this trick and spin it
youre head will collaps if its nohing in it
ask youre self
WHERE IS MY MIND
way out in the water, see it swimmin

1 kommentar:

Linis sa...

haha sötnöt!! love you

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.