tisdag 13 januari 2009

YO



Tjimm barabamm!




Jo visst ne liten nytändning i mitt bloggande, jag är ju sådär flitig faktiskt.




Vad har hänt? Eh jobbat har jag väl gjort, har varit sjuk, jobbat lite till. Helgen var oerhört lugn faktiskt, men det gör nte så mycket känns som hela hösten har varit en stor fylla hehe!


Fredagen var vi hos the boss på champagne och siffror helt ärligt sög det rätt hårt men men var säkert bra på ett sätt. Åkte hem vid tolvtiden sen vet jag inte vad som hände men jag var vaken till 05.00, det var sms, msn, telefon som ringde och mmmeeeeeeeehhh! Lite småsegt att pallra sig ur sängen kl 8 och var fräsch och fint till jobbet...lyckades ramla in och ur duschen iaf, sen blev det tilloch med mcdonaldsfrulle innan instämplingen.




Lördagskvällen var sedan helt okej. Gjorde stallet sen hängde jag med Phille och Johan det var snajs sen sov jag på max's soffa för jag hade ju stallhelvetet på söndagsmorgonen. Innan jobbet..jaa..suck




Jobbade i går igen, men det var faktiskt kul. Känns lite tungt och segt sista tiden, bland allihopa men igår var det riktigt kul :) Jag är ju alltid rolig iofs men..dom andra..haha




Idag ska jag mest ta det sjuuuukt lugnt känneer mig förkyld och trött som satan. Ligger fort i sängen kl elva och tänker nog bli kvar här ett tag till. Sen ska jag nog träna lite fika med Karin och planera lite tripps som jag vill göra. Ska till systrami i månadsskiftet iaf hade jag tänkt sen ska jag til småland på 30års kalajs för brosan :D 30 åra hahahahahaaaa....!




Fan,,jag fyller år på söndag också. hmm..ska man fira det? kanske ut på onsdag då så kan jag fira min födelsedag lite.

1 kommentar:

Tina sa...

Kul att du fått lite nytändning i ditt bloggande, hoppas på fortsättning.

Snygg bild på dig o lillesyrran.

MVH
Pappa

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.