fredag 20 mars 2009

Friday I'm in love

Jag är så nöjd med min nya trend bland mina rubriker, MEN jag vet inte om ni fattar den, för det är ju inte en enda j ä v e l som kommenterar här...så jävla dåligt asså....

Jag är så fattig det är inte ens roligt, galen telefonräkning, hatar telia....bilen på verkstad, bensin, mat, öl...jaa de plockar ju på va.

är ledig tre dagar nu det känns gött mos som fasen, lite oklart vad som händer ikväll planen var att vara bakfull hela dagen imorgon men nu vetifan asså, om ingen donerar lite ölstöd får det nog bli kranvatten och knäckrebrödsfest hemma hos mig.

På måndag är det Nikon utbildning i Barkaby, det ska bli kul, hoppas den är bra.
Ska iväg här strax och ha lite träningar, men har faktiskt ingen lust alls, ligger i sängen med mitt enorma duntäcke och myser, det är varmt ochskönt och helt stilla....mm mm mmm......

Längtar så det gör ont i hjärtat efter VÅREN nån som hört nåt datum för ankomst?

2 kommentarer:

shotgun sa...

åh jag vill vara LEDIG!!! längtar så till imöra bitti och ligga och bara götta mig

Lindskan sa...

Jag fattar inte ett skit , måste vara för jag är gammal!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.