lördag 21 mars 2009

Running up that hill

Lördag. Min egentligen första lördag det här året som jag varit helt ledig. PANIK. Inget att göra, blev uttråkad efter en halv minut. Vaknade i smärta och i irritation. Smärtan kan jag förklara senare, irritationen på grund av min syster. Inatt ringde hon och väckte mig för hon var tvungen att berätta något väldigt viktigt, sen ringer unghelvetet i morse klockan 9 (!) för att berätta exakt samma sak. mm nä men såatte hade ju sovmorgon då menee..näh! Tack hörru..gulligt.
Smärtan kom från höger sida revbenen..efter tjat och övertalning ringer jag sjukvårdsupplysningen, får tid på eftermiddagen att träffa Mr. Doctor som skriver ut mumsiga painkillers efter lite prover och klämande på mina redan förbannat ömmande revben. Antingen en rejäl muskelinflammation i höger sidan eller så kan det vara (trummvirvel..!) bältros! weeeiii....NOT. Så nu måste jag håll utkik efter utslag..åååh skjut mig har inte tid, lust eller råd att vara sjuk.

Anyways var nere vid hamnen och fotade lite idag, vår riktigt skönt att vara själv och strosa runt, tog en latte på Kajfiket, sen kom solen och jag satt på en brygga och log med ögonen.

Sen var jag o Martin och kvällsfotade lite vi slottet men det blev mest flumm för vi saknade en del till stativet..ja amatörer...

Nedan några bilder från idag...





Grooming





Det snurrar i min skalle




So you think you can tell?



This is my space





Gone baby, gone




boy to boy by nature

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.