lördag 14 mars 2009

Min nya kollega sa idag till mig följande: "Fan jag tänker bara på mat, jag är så jävla hungrig!"
Jag gillar honom. haha. ne men han är rolig.


I övrigt rätt menlös dag med jobb i stallet, sen jobb på media markt, sen hem göra ingenting framför datorn, sen häng med Jessi o Dani inkl marängsviss o godis uh jäh.

Borde sova men är inte trött, men ack vad jag kommer förbanna detta när klockan ringer 05.30 imorgon, oh ja, kommer ligga kvar och snooza tills jag blir jättesen och piskar mig själv upp ur sängen, same old, same old.

she was already gone long ago

alltså ibland kan känns det sorgligt att det står fel i facit.
Det hade blivit bra på riktigt och alla vet det. Så kommer det bara aldrig hända.
DET mina vänner känns ibland väldigt onödigt.

up in my lonley room


I dont want you now

oh what can I do?



Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.