måndag 23 mars 2009

shinyhappypeople

Hahahahahaha!







Sooooooooooool!
Det är sol ute, wweeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiieeeeee!

Jo, igår var lite hektiskt faktiskt, men intressant.
Först jobbade jag på foto fram till 12, det gick bra hann inte med hälften av det jag skulle kändes det som men men. Sen åkte jag danne, Patrick och Therese till Barkaby för att gå Nikon utbildningen steg 2. Jag tyckte det var bra, intressant och väldigt inspirerande, blev galet sugen på att springa ut och fota. Sen pkte vi tillbaka till Västerås och då var det bara att börja jobba igen, och jobbade över till kvart i nio, sköönt..

Imorgon kommer lönen. Got to love it. Dock täcker den nog precis mina räkningar så det ska bli intressant och se jag ska överleva april....?

2 kommentarer:

Lindskan sa...

Plåta för pengar!

Hanna sa...

Ska fan göra det! lurar nån sate :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.