lördag 21 mars 2009

Pure Morning


Inte så svårt att lista ut att jag antagligen ska upp tidigt och göra nåt viktigt eftersom jag ligger kvar i sängen och vägrar röra mig, gör andra nyttiga saker som att blogga istället...jag är obstinat till och med mot mig själv..gått för långt??

Ska till stallet nu, sen ska jag jag jobba på MM också, så gick det med min ledighet. Dock är jag väldigt fattig så jobba en söndag är rätt fina pengar alltså. Blir nog bra. Ska ut och fota lite sen efter jobbet innan det blir alltför mörkt och kallt.

1 kommentar:

Åsa sa...

Du är så seriös Hanna! Tar fina bilder utomhus, me like!! Såg att du ringt i fredags..om du läser min blogg för fredagen så ser du varför jag missade det :-)... Sorry! Måste bli bättre på att kommentera här känner jag! Man blir ju faktiskt lite kinkig om INGEN gör det!! Vem läser liksom? Är mitt liv inte värt att kommentera? Så jag ska bli bättre på att visa att jag läst!! Och du är så duktig som hänger i och jobbar!! Har hoppat vackra fröken hemma idag. Det var fart fläkt och svettig häst! Mkt duktig! Kram kram

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.