tisdag 3 februari 2009

månadskifte

jag vill bara backa bandet till typ onsdag eftermiddag...då jag var lyckligt ovetandes om vad som komma skulle. I onsdags gick jag, Andreas och HannaT ut, var mycket trevligt, var på pluto med en massa kids, men lyckades fastna i baren och bli full, vilket underlättade mitt något pikanta humör.

Dagen efter var, hur ska jag säga detta, hmm LÅÅÅÅÅÅNG. stavas lång.
(haha)
upp vid sex, stallet,mocka rida, byta om åka, jobbet kl9 -20 hem, packa,
träffa HannaT o MartinB, in i bilen köra fem timmar, hämta syster på krogen i
Idre, köra hem fulla folk, ut ur bilen, ut med grejjer in till Linis, puss hej
sova.


Upp vid 8 käkade frukost med syster sen gick jag och sov igen skulle möta henne på fjället 12.10 vaknade 12. (detta börjar bli en vana? försovning? inte likt mig) så ja hoppade in i duschen ( Nej linis jag ska inte lägga handuken på golvet haha...) på med underställ och mötte upp henne lagom till hennes sista lektion som jag åkte med på. När vi dumpat av de äckliga små barnen, fick vi åka lite själva de var gött.
Sen vare afterski bra tryck som attans, blev lite småfull, hem duscha ta en grogg hålla mig flytande. Linis lyckades tappa bort både mig och sig själv. hahaha! Linis man ska inte dricka HELA baginboxen på en timma...puss! upp o ut på krogen superkul hem med buss somna hoppa ur buss in i kök äta hundra mackor efterfest sova.

upp halv tio krypa ner i linis säng ha huvudvärk och somnat med blött hår (duscha på nätterna Hanna? verkligen?)
tvinga upp henne och ut i backen med kameran, sååå jävla gött! fick inte så mycket bra skit men vi hade kul och åt supergod lunch, mer åkning, hem SOVA.

Sen skulle syster på¨personalmiddag så jag fick leka med Emil istället de var kul vi blev fulla och slickade på varandra. hahahahaha.....
Söndagen bestod också av sjukt skön åkning och en lååång kväll.

Lyckades med att sen inte sova förrens vid typ 12 igår måndag. Gorde bara sådär en 27 vakna timmar inkluderat att köra från Idre till Västerås för att få sparekn. tack för den, va fan har jag gjort gudjävel eftersom du straffar mig hela förbanade tiden????? Sen verkade det iofs lösa sig till min fördel ändå, så..eh tack då gud....

2 kommentarer:

Linis sa...

Hahaha!! Fy fan.. Det hände jävligt mkt för dig dessa dagar?? Mer än jag anade faktiskt, trots att jag var delaktig i det mesta... Jag hade nog tappat bort mig själv ;)

Åsa sa...

Tycker det är härligt att fler människor undrar vad fan som händer?
Vad gör man med sitt liv??
Det där med att få sparken lät inte som nån höjdare? Tell me tell me..har inte ens hunnit ringa dig darling... Your horses are alive anyway!!
Ska på begravning nr 4 på ett år om si så där en timma...

D fick vara kvar så nu är ett köp av vacker fux i nära antågande!

PUSS

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.