måndag 24 november 2008

bra och dåligt


Skulle vilja förtydliga vad jag tycker om kontra vad jag inte tycker om.
Så att ni vet. Vad ni sedan väljer att göra med informationen det kan inte jag styra, men då vet jag att ni vet vad som anser bra eller dåligt.
Så. nu kör vi...
Bra/ Saker jag tycker om:
* Öl i glasflaska
* Sovmorgon
* Kunna gå i sandaler
* Sommaren
* Musik, musik, musik
* Dansa
* Vänner, mina vänner
* Fest
* Mina djur, observera mina. Jag älskar inte alla djur.
* Bli bekräftad
* Få betyg (älskar betyg)
* Kunna slappna av
* Upplysthet, när jag exakt vet vad som är rätt och fel.
* Kommunikation
* Uppdateringar
Dåligt/ Saker jag inte tycker om:
*Öl i burk
* Sömnbrist
* Bli blöt om fötterna
* Lera. Jag HATAR lera
* Tystnad. Helt obefogad ensam tystnad.
* Obekväma samtal
* Att bli lurad
* Icke vald ensamhet
* Ovetskap i sociala kontakter
* Icke sedd
* När jag går upp i varv och inte kan komma ner på jorden igen
* Okunskap om vilka beslut som kommer bli rätt alt vilka som kommer bli fel
* Kyla

1 kommentar:

lostinthesupermarket sa...

Kom hit snart.

Snart ä de jul. Då är det pulka vid fågelforsbacken.

Ä

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.