söndag 2 november 2008





Fan. Jag är innåtvänd. Inte alltid, men jag kom på mig själv idag att mot mina allra närmaste kan jag nog vara förbannat svår. Så nu kommer en hyllning till människorna som fött mig, klätt mig och format mig. Love you.. (har lite svårt för att uttrycka starka känslor på mitt modersmål..)

MAMMA: Jag vet att jag är svår och tjurig ibland men det är för att du kan irritera ihjäl mig när du ringer tusen gånger om dagen. Fast du är väldigt söt när du smsar vad du får för lunch på jobbet och att du äter kanelbullar till frukost. Då ler jag i ögonen på riktigt. Du vet ju att jag älskar dig även om jag nästan aldrig säger det. Jag behöver ju dig, men jag vill ju gärna klara mig själv så det blir en intressekonflikt inuti mig. Du är min mamma och det gör mig glad!

PAPPA: Du är alltid så lugn och trygg och när det är något som är tungt och svårt så ringer jag till dig. Kanske är det inte så roligt att alltid få lösa mina problem men tänk på att det är för att jag ser upp till dig och du har gjort mig till en bra människa. Jag älskar dig det vet du även om jag nästan aldrig säger det.

LINIS: Jag är stolt över att vara din syster, du är stark och härlig och dduktig på allt du gör. Du är spontan och social och otroligt vacker. Vi har alltid kul och jag kan berätta allt för dig såsom du kan berätta allt för mig. Vi har väldigt kul när vi äntligen får träffas och jag önskar att vi snart ses igen. jag älskar dig även om jag nästan aldrig säger det.

HAMPUS: Storebror. Du var min idol när jag var ett litet barn och jag ville också bli sådär härlig, spontan och orädd. Du har alltid klarat dig på din charm och allting bara ordnar sig för dig, du är min fyrklöver. Nu kommer du snart bli vuxen på rikigt och det känns faktiskt både skrämmande och spännande. Du kommer bli den bästa pappan ett barn kan få. Jag älskar dig även om jag nästan aldrig säger det.

1 kommentar:

Linis sa...

Jag älskar dig med.. Även om jag nästan aldrig säger det. Bättre syster går inte att ha.. Det är dock lite irreterande att du har blivit så mycket sötare än jag. Jag är även den som dragits med alla förbannade sjukdomar. Haha. Men sånt är livet. Jag kan vara sjuk och lite ful så länge du mår bra och är lycklig :) Puss

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.