söndag 23 november 2008

Sweet about me?


-- Nothing is sweet about me.


You so fucking special. I whish I was special.. but Im a creep.


I want a perfect body. I want a perfect soul? I want a perfect mind.


Så.. lite låttexter och lite egen reflektion.


Den här dagen har varit så lång. Jag har sovit så lite. Ja förstår faktiskt inte hur det funkar det här med mig och sömn. Ytterst oregelbundet.


Har haft det den roligaste msn konversationen med min Linis idag. Eller två faktiskt. Borde göra en dump här men det är lite för konfidentiellt och kontroversiellt innehåll.

De mest användna orden är "men" "fan" "åååååh cp!" "hata" "dö" "döda" ja ni förstår...ytterst destruktivt beteende, på en mycket låg, åtminstonde språkligt låg, nivå.


Har pratat med min älskade Katarina idag också. Våra samtal ser ut ungerfär så här


"Katarina Jivemo!!"

"Hanna Samuelson!!"


" jag älskar dig! jag älskar dig!" "Du e så snygg!" "Du kan va snygg!" "Jag tror jag är psykiskt störd, nej men på riktigt alltså.."Ah men de tror jag me att jag är, ja men alltså seriöst!" "Nån form av bokstavskombination är det iaf, typ ADHD."ja men du är lite autistisk faktiskt.."Assberger eller vad de heter?! det är det jag tror du har!" "Ah sinnessjyyyyyyyykt"

Sen upprepas detta om och om och om och om och om igen...i en oändelig loop. Sen säger vi puss och I love you och lägger på. Jag äskar den där Katta. på riktigt.


Festen igår var först lam, sen rolig, sen intressant. På det hela taget en bra kväll igår. Tror jag. Man kan aldrig vara så säker.


Don't speak.. I don't want you to tell me. It hurst..


Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.