fredag 28 november 2008

Känns inte helt okej alltså. Har en dålig känsla. Inför imorgon. Mmm... det känns som om de kan bli dåligt. Det kan ju bli superbra men jag kan inte riktigt se det just nu.

Det har varit en lång fredag. Bra och dålig. Men ja... ne fan- det är nånting i luften. Nåt på gång.

Hoppas att lördagskvällen kan bjuda på lite nöje iaf. Åtminstonde fylla. Det kan ju alltid i någon form bringa nöje. Jag är ju rolig. Får helt enkelt umgås med mig själv. haha... nej det ska bli spännande och roligt ser faktiskt fram emot imorgon väldigt mycket. Vänta nu..? Gör jag..? ja kvällen alltså. Festen. Kommer antagligen stressa ihjäl mig, slå ihjäl mig eller lipa ihjäl mig först me..ja det är bara att rycka upp sig eller?

vilket tråkigt inlägg..ja jag är npg rätt tråkig. reserverad. tråkig..trist...och alldelses..alldelses underbar!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Yes you are lovely!! Don´t forget!!

Linis sa...

Haha, du är slut!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.