söndag 9 november 2008

Farsdag, dimma, sömnbrist och klantarsle

Idag är det farsdag. En helt värdelös dag enligt min syster. Jag själv (pappa LÄS detta) tycker att det är en värdefull dag som är mycket värd att uppmärksammas. hihi. Grattis pappa, vi älskar dig, Linis & Jag.





Dagens roligaste måste ju ändå varit när jag med bestämda steg entrade trapphuset, lyckas snubbla på en röd rullator, som står prydligt parkerad utanför porten, ramla över nästa rullator (som till råga på allt är mintgrönfärgad) skrapa upp min hand och trilla rakt in i hissdörren. Det gjorde frukansvärt ont, men jag skrattade så jag grät. Linis höll på att dö av andnöd för hon garvade så mycket och sa följande: "Alltså jag är sååååå lycklig över att jag gick bakom dig just nu för det här var det roligaste jag sett!" Några timmar senare säger hon att missöden bara är roliga om man är flera att uppleva dem. Hon är rätt klok ungen.
Vräkt i mig massa mat idag helt i onödan, mums. McDonalds frukost, kladdkaka, tårta..mmmm. sen middag på det. Har inte ätit så mycket mat på hela veckan innan.



Junior var duktig idag, men det nya bettet kändes sådär.



Det är så roligt att ha sin syster här hon livar upp hela min tillvaro. tror inte jag skrattat såhär mycket på¨flera månader, tack för det darling.











Trötta och utflippade nördar. Så här ser vi ut på rikigt. Fan vad illa.




So where you gonna go? Where you gonna go? Where you gonna sleep tonight?

2 kommentarer:

Linis sa...

OKEJ!! Det där kan ha varit den absolut vidrigaste kort jag någonsin sett på mig själv.. men who cares? Bjuder (gladeligen) på den!!

Åsa sa...

Flickor, vänner och kamrater!! När kommer ni hem till mig så viii kan ha lite skoj? Miss U...

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.