måndag 17 november 2008

detta är hur tråkig jag är...

Om mig:

1. Fullständigt namn ? Hanna Jenny Katarina Samuelson
2. Exakt ålder ? 25
3. Bor ? Lägenhet
4. Husdjur ? Miao- Katt
5. När är du född ? Januari
6. Vilket år tog du studenten ? 2002
7. Något jobb ? Jo
8. När ska du sova ikväll ? När jag får för mig att gå och lägga mig
9. Duschat idag ? Badat
10. Kramat någon idag ?Japp
11. Vad har du ätit ? Marängsviss
12. Dagens klädsel ? Blå ridbrallor, blå fleecetröja, vit jacka, bruna skor, långa chaps
13. Dagens smink ? Jnget
14. Dagens sötnos? Junior
15. Dagens roligaste ? Red bra idag
16. Har du många vänner ?Ja. För få runt omkring mig dock.
17. Hur många har du kysst ? Vem fan räknar?
18. Hur många har varit otrogna med dig ? Människor som varit otrogna mot sin pojk/flickvän med mig? Vem räknar? haha nej nån kanske inte vet jag.
19. Vem pratade du med i telefon senast ? Mamma
20. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det ? Eva- Ta det lugnt.

Favorit:

1. Film ? Snatch
2. Låt ? Flera beroende på humör, just nu vad som helst med Coldplay.
3. Mat? Maaaat..jag är bra på att äta mat. väl tillagad mat med bra råvaror och rena smaker.
4. Dryck ? Vatten, vin, kaffe
5. Stad ? Hamburg? London?
6. Land ? Italien?
7. År ? 2005

Antingen eller:

1. Svart eller vitt ? Kombinationen
2. Hund eller katt ? Katt
3. festa eller hemma och mysa ? Festa
4. Tv-spel eller datorspel ? Tv-spel
5. Kakor eller Bullar ? Både och
6. Ragga eller bli uppraggad ? Bli uppraggad
7. Svart hår eller blont ? Blont
8. Blåa ögon eller bruna ? Bruna
9. Choklad eller lakrits ? CHOKLAD
10. Göteborg eller Stockholm ? För tillfället Stockholm
11. Högerhänt eller vänsterhänt ? Höger
12. Coca cola eller fanta ? Diet coke
13. Pizza eller kebab ? Äter inte kebab
14. Randigt eller prickigt ? Randigt
15. Älska eller älskas ? Går inte dessa hand i hand?
16. Leva eller dö ? Leva borde vara primärvalet i denna fråga?

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.