fredag 14 november 2008

förbannade och ohelgade, gudförgätna dag!


Jag ska nu lämna mitt avtryck i världsaltet helt utan att nämna någon grövre svordom, vilket kan bli mycket tufft en dag som denna.

Hela den här dagen har varit oroväckande dålig. DÅLIG. För det första har det regnat heela dagen. Ösregnat. Tycker jag om regn? eh nej. alltså mycket dåligt. Jag är på ett förbannat uruseltpisshumör dessutom har jag tävlat idag och det gick ju käpprätt åt skogen. Hata. Nu är väl antagligen hästen skadad också. Sträckte sig på framhoppningen (bränn upp hamres
framhoppning) både jag och Junior var dyblöta, genomfrusna och sura när vi åkte hem. Alla mina saker r smutsiga och blöta, det hade regnat in i trailern på stackars Junior så han var lagom lycklig. Jag är hungrig men har ingen mat hemma och INGA pengar. Har stökat ner hela lägenheten och nu är jag för LAT för att städa så nu vantrivs jag OCH tycker illa om mig själv. SKJUT MIG NÅGON.


Körde hem strax innan fyra och bröt antagligen mot de flesta trafikregler jag hade att följa och ville mest köra ut genom broräcket och segla som i slowmotion ner på E18 och fastna under en långtradare.


Nu vill jag svära en lång harang men har ju tydligen lagt band på mig sjäkv nu också, helt plöstligt. Har väl aldrig haft någon självdiciplin innan?


FÖRBANNAT


JAG HATAR ATT HA FEL. Allra helst när det gäller mitt eget omdöme.


Vill bara inflika att Ludvig du gjorde kvällen lite lättre.

Martin du är väldigt snäll och gör en sak för mig som du inte ens vill. Tack.


jävlapisshelvetesfanärjufantidigareänfanharfåttskonpå!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Annars är det bra?? :-)
Känner PRECIS likadant idag!
Vill höra mer om Junior och vem vi ska slå ihjäl om han är skadad!!
KRAM!!

Linis sa...

Haha! Vad skönt att man kan skratta åt andras missöden! "Missöden", vilka flashbacks jag fick. Skrattar ännu lite till. Förlåt. Men jag bara måste

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.