onsdag 19 november 2008

från lugn till hysteri

Skrev just ett inlägg om hur rofylld jag hade blivit av att riva en vägg och att ja kommit till insikt om mitt överanalyserande, blabla att jag primerade utveckling och skulle sluta upp med mitt bakåtsträvande. Sen ballade den förbannadde uppkoppling ur och nu sitter jag här förbannad och sur. Så länge varade den inre harmonin. Nu ska jag kvällsfodra. Snön har kommit till västmanland vilket faktiskt har känkt lite lycka, tills jag upptäckte att det var blötsnö... och nu har det fryst på. Kan ni ju räkna ut själv vem som (förbannade karma vad har jag gjort???) kommer köra av vägen och bli invalid. Ja just det, jag.

Tack och godnatt.

1 kommentar:

Linis sa...

Köra av vägen är en sak, dö är en annan. Köra av vägen hade jag nog skrattat lite år, men du får fan inte dö!!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.