onsdag 18 februari 2009

dirty hands

Igår var jag oc Hanna på gymet.
Jävligt peppade innan och det skulle bli jävligt skönt.
mm okej. haha säger jag till mig själv.
Först körde vi coreball, det var bra, men jag vet inte om jag gjorde fel för det var inte speciellt jobbigt alls. Sen vilade vi en halvtimme sen gick vi in i cykelrummet..det var här helvetet började..alltså det var så fruktansvärt jobbigt. Var jobbigt att värma upp..åååååååååhhhh det gör ont i kroppen bara jag tänker på det.
Efteråt när vi strechade trodde jag faktiskt att jag skullle kräkas. PÅ riktigt, höll på att svimma. Började hejdlöst gäspa. Är detta tecken på bra konsdis? eh nej. Dags att sätta fart liksom.

Nu ska jag iväg till jobbet, skulle varit duktig och ått upp och ridit innan men det blev inte så för jag hade stängt av klockan och blev istället väckt av Lonis som ringde och berättade att hon fått en kortison spruta i knäet. Grattis, det går bra för syskonen Samuelson, FUCK YEAH!


3 kommentarer:

Åsa sa...

Fuck Yeah!!! Instämmer precis!!

Linis sa...

Haha Fuck noooooo!! Det går riktigt dåligt nu..

Tina sa...

Mycke fuck på den här sidan

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.