lördag 7 februari 2009



jag vill ha vår och värme jag vill ha solglasögon och kisa mot solen. Jag vill ha en filt i gräset, en glass i handen, nya converse och hångla lite på dan. Jag vill ha fest i en park och hålla i en system påse med kalla coronas på vägen dit. Jag vill ha ljusa nätter lediga dagar och utomhus spelningar.

Jag vill ha nya jeans att kavla upp på vaderna, jag vill ha linne utan att frysa jag vill ha dig och dig och dig.







Jag vill ha sandler så sanden kommer in och gör skavsår, jag vill ha varm asfalt, jag vill ha min syster i en nercabbad bil och vinden i håret. Jag vill ha smultron på ett grässtrå, jag vill ha en lös hund vid min sida, ja vill att solen ska bränna mina axlar, jag vill gnälla över värmen. Jag vill ligga på rygg i en sommarnatt och prata om ingenting, lyssna på bra musik med dig.

1 kommentar:

Linis sa...

Du är ju för skön syster!! Vill och vill och vill, haha.. Bra att drömma sig bort ibland.. Men tycker du kan drömma dig till mig lite.. Ingen värme, inga parker, inga converse. Bara snö, svårstartade bilar och skidåkning!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.