måndag 16 februari 2009

Nananananananaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

f o r g e t y o u r e d a d h i s g o n e .

favorit låt just nu. Hand i hand med...

2 5 d a y s i t s t o m u ch . m u c h t o m u c h .


Bättre en fågel i handen än tio i skogen. Jag funderar mycket över detta. är det verkligen sant att det skulle vara så? jag känner mig splittrad i frågan..
Om man gapar efter för mycket dock, så mister man tydligen hela stycket. Är det inte bra att ha stora ambitoner? Vem fan har skrivit den här skiten? Jag tror det är dags att upppdatera våra ordspråk!

1. Det hinner blåsa många vindar och korsdrag innan den dan kommer! (Daniel)
2. Man kan aldrig ha för mycket mascara. (Katta)
3. Själen behöver socker. (Linis)
4. Jag kan vara tyst när jag är död! (Mamma)
5. Vart har alla Kattas fåglar flugit? (Moi)


1 kommentar:

Linis sa...

hahahahahaha!! Suuuggaarr baby

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.