onsdag 11 februari 2009

ska jag..? Nä..ta de sen.


orkar inget, vill inget, kan inget. Jooooo kan massor haha... orkar mest inte. K'nner mig sjuk och har ont i skinnet. Sitter i köket och dricker kaffe och gör en två månaders helgplanering. fett....woohoo... Är lite sur och tjurig. Så skriva av mig kändes som en bra ide,..

Lyssnar på tapetklister med Jumper. mmm fick den skivan av för hundra år sen av min dåvarande pojkvän. Tror jag gick i 7an.. haha...
Spotify hur har jag klarat mig utan dig??

Jag saknar en massa också. Linis som vanligt,,,sakanr henne när hon inte är hos mig eller jag hos henne även om vi mest småbråkar när vi ses. Har ju iofs sjukt kul också. Saknar min andra syster Katta också. Så mycket..åh hon är lovely. Saknar min tredje syster Sara också..sjuuukt längesen jag träffade henne...saknar Åsa och Dovey och Callie och mamma o pappa o hampus..men er får jag ju träffa i helgen :D


saknar våren och sommaren, saknar min INSPIRATION till att rida. åååh vad de är tråkigt just nu. Junior är iofs bra och i form och går fint och så men..blääää.

Är ledig idag och har äl inte gjort allt för mycket har sovit en del det var välbehövligt. Senhar jag käkat frukost pratat i telefon( göör ALDRIG det...) lagat mat tvättat till förbannelse, städat lite försökt organisera helgen, letat lägenheter och ja..no more. Ska till stallet snart och rida och fodra
och hänga runt lite. kanske städa upp bland mina grejjer..får se. hur jag ställer mig till det när jag ser det.

Im a mess but so are you

Igår var jag på bio med Johan och Andreas det var fint, såg Vlakyria. Den var bra, tycket iofs att de kunde ha pratat tyska det hade gett bättre effekt annars var den snyggt gjord och ögonlappen gjorde i princip hela filmen. Åt sjukt mycket snacks och popcorn, dessutom bjöd johan på filmen thanks :)

Ah måste la fortsätta med den förbannade planeringen gullgull....




1 kommentar:

Åsa sa...

Miss you too, se ya tomorrow!!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
mind less, make money.